Събития

afish-brand_678x410_crop_478b24840a
11.03.2017 09:40
Събития

Практически семинар „Брандът ни като бизнес“ 

Бизнес обучение на студенти от програмите по изкуства в НБУ (11 – 12 и 17 – 18 март 2017 г.)

Корпус 2, зала 110

09:40 ч. - 17:00 ч.



Организатори:
департамент „Дизайн“
департамент „Архитектура “ 
департамент „Кино, реклама и шоубизнес“
БП „Фотография“ 
БП „Графичен дизайн“

Водещ:
Ясен Николов

Модератори:
инж. Татяна Георгиева 
гл. ас. д-р Енчо Найденов
ас. Стоян Бунджулов
гл. ас. д-р Светослав Анев
гл. ас. д-р арх. Климент Иванов

Участници:
студенти от програмите на департаментите „Дизайн“, департамент „Архитектура“ и „Кино, реклама и шоубизнес“

По време на обучението студентите ще създадат материали, които да послужат на социалния успех и широкото отразяване на инициативи и събития, свързани с НБУ. Ще бъдат създадени работни екипи и на всеки екип ще бъде поставена задача по време на обучението да разработи бранд, лого, текстови послания и визия на различни събития. Основното събитие, за което ще се работи ще бъде „Майски дни на дизайна – мода и интериор“, което ще се проведе през м. май 2017 г.

Участниците преминали курса ще могат:

• да създават свои брандове и брандове за партньори и работодатели,
• да продуцират и/или менажират практически дизайн на бранд
•  лого, цветни теми, визуална идентичност,
•  предмети, канцелария, сувенири и мърчандайзинг
• да развиват нови или вече създадени брандове на НБУ и специалностите, които обучението обслужва
• да агрегират и управляват бранд активите на търговска организация, линия марки или каузи,
• да бъдат адвокати и стратези на брандинг политики,
• да работят със сценарии за срещи и договори с партньори и спонсори на бранда, който менажират,
• да подобрят бизнес уменията си в областта на маркетинга, преговорите, комуникационните си и други приложими меки умения.

Студентите ще подпомогнат създадените от тях брандове и ще разгърнат план за действие по брандове и бизнес партньори, с които да комуникират за спонсорство и подкрепа.

Платформите, които ще се използват по време на и след обучението, са FaceBook, YouTube, SlideShare и Google. Студентите ще се ориентират в работата с всички тях като платформи за публична комуникация на брандовете им.

По един задълбочен, нетрадиционен и атрактивен начин студентите ще бъдат въведени в една различна за тях материя и ще придобият познания, които ще им бъдат изключително необходими в тяхната творческа работа, както и реализацията им като дизайнери.

Ясен Николов е информационен предприемач в областта на дигиталния графичен дизайн, маркетинг и реклама с над 20 години опит. Завършил е УНСС, специалност „Международни икономически отношения“, специализирал е социология в Стандфортски университет, САЩ.

Участва в разработките на над 30 оригинални бранда и в създаването на над 300 уеб проекта. Някои от продуктите и брандовете създадени от него и екипа му се разпространяват глобално в над 150 страни чрез платформи като Apple App Store, YouTube, Google и Nokia. Ясен Николов е преподавател, създател и разработчик на образователно съдържание с огромен опит с изяви на живо от тип лекции, тренинги и семинари в над 20 страни. Има над 2000 събития като лектор и говорител пред публика. Материалите му във видео канала му за обучения се разпространяват на 10 езика, пред над 100 000 зрители и слушатели в над 120 страни. Партнира с глобални институти в областта на интегралното и трансдисциплинарното образование, с мрежи за класически и интернет обучения. Води седмични рубрики по Българско национално радио и частни медии като FM+. Преподава в СУ и УНСС.

Проектът се реализира с подкрепата на Централен фонд за стратегическо развитие към Настоятелството на НБУ.